Lastenohjaajien toimet täytettiin

Uutinen Ylivieskan seurakunnan kirkkoneuvoston kokouksesta 4.6.2007:

Ylivieskan seurakunnan kirkkoneuvosto valitsi vakinaisiin lastenohjaajien toimiin Tiina Hannulan ja Maarit Verrosen 1.8.2007 alkaen. Lastenohjaajan sijaiseksi vuoden loppuun saakka valittiin Anna Tirkkonen. Tilapäisiin nuorisotyön lisävirkoihin kesän leiriajalle valittiin Reetta Kinnunen ja Juha Niemelä.

Neuvosto hyväksyi Kimmo Heikkilän Arkkitehtitoimisto Jorma Paloranta Oy:n puolesta laatimat Suvannon hautausmaan huoltorakennuksen pääpiirustukset. Huoltorakennukseen keskittyvät myös nykyisellä Heikkilän pappilan navetalla sijaitsevat huoltotilat. Neuvosto päätti käynnistää välittömästi myös huoltorakennuksen sähkö- ja lvi-suunnittelun, jonka jälkeen kokonais- ja rahoitussuunnitelmat menevät kirkkovaltuuston hyväksyttäväksi. Suunnittelijoiden valinnan jälkeen päästään urakoitsijoiden valintaan. Seurakunnan uuden toimitalohankkeen pääsuunnitelmatarjoukset ovat myös tulossa jo ennen juhannusta.

Kirkkoneuvosto sai tiedoksi seurakunnan diakoniatyölle saadun testamenttilahjoituksen sekä hyväksyi sopimusmallin kuntien kanssa tehtävästä erityisnuorisotyön yhteistyöstä ja Metsäliiton kanssa tehtävän puukaupan kesäleimikoista.