Päiväkerhoilmoittautumiset myös kotisivun kautta

Päiväkerhot alkavat maanantaina 12.10. uuteen toimitalo Pietariin muuton jälkeen. Kerhoilmoittautuminen on maanantaista 21.9. klo 8 alkaen ja päättyen tiistaina 22.9. klo 16. Ilmoittautumisia toivotaan ensisijaisesti netin kautta tästä linkistä (linkki näkyy vasta 21.9. klo 8.00). Kun ilmoittaudut netissä, odota tekstiä: ”ilmoittautumisesi on tallennettu”, tällöin kerhopaikka on varmistunut. Voit myös ilmoittaa lapsesi puhelimitse 044-7118640/Kaarina tai 044-711643/Sirpa. Ilmoittautumisaika puhelimitse molempina päivinä klo 8-11.

Päiväkerhoajat ovat: aamupäivä klo 9-11.30 ja iltapäivä klo 13-15.30. Kerhoja on uudessa toimitalo Pietarissa (os. Terveystie 11) maanantaina ja tiistaina aamu- ja iltapäivällä sekä torstaina iltapäivällä. Suvannon kappelilla kerhoja on maanantaina aamupäivällä ja tiistaina iltapäivällä, Niemelän koululla torstaina iltapäivällä sekä Raudaskylällä maanantaina iltapäivällä. Kerhoikäisiä ovat 2004-2005 syntyneet. Mikäli resurssit riittävät, perustetaan vielä näiden ilmoittautumisien jälkeen 3-vuotiaiden kerhoryhmä.

Perhekerhotalkavat 14.10. uudessa toimitalo Pietarissa.Kerhot ovat keskiviikkona klo 9-11 ja klo 12-14 sekä torstaina klo 9-11. Perhekerhoihin ovat tervetulleita alle kouluikäiset lapset vanhemman tai isovanhemman kanssa ilman ilmoittautumisia.

Iltaperhekerhot Suvannon kappelilla ovat jo käynnistyneet. Seuraava kerho on tiistaina 22.9. klo 18-19.30.