Tulisitko kyläkerhoon

Kyläkerhot ovat yhteisiä kohtaamispaikkoja kaikenikäisille kyläläisille. Kerhoon voit tuoda omaa ohjelmaa, esimerkiksi runoja, kertomuksia, lauluja. Yhdessä jaetaan kuulumisia ja juodaan kahvia. Jokaisessa kerhossa on myös hartaus.
   Kantokylän kyläkerho kokoontuu vanhalla koululla kuukauden viimeisenä tiistaina. Syksyn ensimmäinen kerho on tiistaina 29.9. klo 13  Ritamäen kodalla, sateen sattuessa koululla.
   Löytyn kyläkerho kokoontuu koululla kerran kuussa tiistaisin. Löytyn kerhon ensimmäinen tapaaminen on Törmälän leirikeskuksessa tiistaina 29.9. klo 13.
   Tuomelan kyläkerho kokoontuu koululla kerran kuussa keskiviikkona. Syyskuun kerho on keskiviikkona 30.9. klo 13.30.
   Tervetuloa rohkeasti mukaan katsomaan, olisiko kyläkerho sinulle sopiva paikka. Voit käydä säännöllisesti kerhossa tai silloin kun sinulle sopii. Tavataan kyläkerhossa!

Seurakunnan kyläkerhot käynnistyvät jälleen. Kuulumisten vaihtaminen kahvikupin ääressä on tärkeä osa kerhon ohjelmaa. Kuvassa Kantokylän kyläkerhon väkeä. (Kuva – Satu Similä)