Gospelia Akustiikassa

Ylivieskan seurakunnan nuoriso- ja rippikoulutyö järjestää lauantaina 28.11. klo 18 Gospelkonsertin Akustiikassa. Esiintymässä ovat KLS- ja Kaemo -yhtyeet.

KLS eli Kiitän Luojaani Sinusta (kuvassa) on viiden nuoren miehen muodostama gospelrockbändi Ikaalisista. Yhtye soittaa raskasta, mutta sitäkin kauniimpaa, rock-musiikkia rouheiden särökitaroiden ja kauniiden  kosketinmelodioiden säestämänä! Pääosaan nousevat kuitenkin sanoitukset, jotka vilpittömästi ja rehellisesti ammentavat Taivaallisesta rakkaudesta.

Kaemo on 6-henkinen reggaeyhtye Pohjanmaalta, joka keikkailee toisinaan jopa 10-henkisellä miehityksellä. Kaemon musiikki on pop-vivahteista reggaeta höystettynä suorilla ja evankelioivilla sanoituksilla. KaemonPerustus-albumi oli viime viikolla Suomen virallisen albumilistan sijalla 30.