Joel Hallikaisen joulukonsertti Ylivieskan kirkossa

Koko kansan tuttu - laulaja ja tv-kasvo Joel Hallikainen jatkaa suosittuja konsertti-iltojaan 15  joulukonsertilla ympäri Suomen.  Illan musiikki on koottu albumilta  ”Kauneimmat joululaulut”. Luvassa on konsertti-ilta ikivihreiden ja rakastetuimpien joululaulujen parissa.

”Joulu on perheessämme vuoden odotetuin juhla.  Viisilapsisen perheen isänä iloitsen hetkistä jolloin saamme kokoontua yhteen. Joulukonsertit päättävät vuoden keikkakiireet ja perinteisesti vietän joulun kotona.  Ensin on kuitenkin joulukonserttien vuoro. Haluan saattaa kuulijani konsertissani alkavaan jouluun, jota juhlin laulaen konserteissa ja kiertueen päätyttyä perheeni parissa.
Olen iloinen saadessani toivottaa sinut tervetulleeksi joulukonserttiini Ylivieskan kirkkoon tiistaina 8.12. klo 19.”
Ohjelmalippuja (12 euroa) myydään kirkon ovelta tuntia ennen konsertin alkua. Tuotolla tuetaan Petroskoin kirkon rakennusprojektia. Konsertin järjestää Ylivieskan seurakunta.