Haussa IT-asiantuntija

Keski-Pohjanmaan seurakuntien IT-aluekeskuksessa on haettavana
IT-ASIANTUNTIJAN
työsuhteinen toimi.

IT-asiantuntija vastaa IT-aluekeskuksen kolmen muun asiantuntijan kanssa  mm. Windows-palvelimien ylläpidosta, tietojärjestelmien ja tieto-liikenneyhteyksien suunnittelusta ja ylläpidosta, laiteasennuksista, teknisestä tuesta, dokumentoinnista sekä tieto-turvan kehittämisestä.
Edellytämme tehtävään soveltuvaa koulutusta (vähintään data­nomi), Windows-käyttöjärjestelmien ja -verkkojen osaamista, työkokemusta vastaavista tehtävistä sekä molempien koti­maisten kielten taitoa. Eduksi lasketaan Linux/OpenOffice- ja seurakunta-toiminnan tuntemus. Toimipiste sijaitsee Ylivieskassa, mutta työ edellyttää liikkumista myös muissa seurakunnissa, joten oma auto on välttämätön. Valitun tulee esittää hyväksyttävä lääkärintodistus ennen toimen vastaanottamista.
Palkkauksessa noudatetaan kirkon virka- ja työehtosopi­musta. Toimeen sovelletaan neljän kuukauden koe-aikaa. Tehtävä tulee vastaanottaa 1.2.2010 tai sopimuksen mukaan. Toimen täyttämisen ehtona on Keski-Pohjanmaan seurakuntien IT-aluekeskuksen toteutuminen aiesopimuksen mukaisessa laajuudessa.
Ylivieskan seurakunnan kirkkoneuvostolle osoitetut hakemukset ansio­luetteloineen on toimitettava 11.12.2009 klo 12 mennessä seurakunnan taloustoimistoon, Terveystie 11, 84100 Ylivieska. Kuoreen merkintä ”IT-asiantuntija”. Lisätietoja antavat IT-asiantuntijat Markus Tuomi p. 044-3097707 tai Hannu Mikkola p. 044-7296237.