Lähetystyö on ilon jakamista

Erityisesti lapsille suunnattu ”Ilo sulle ja mulle” –lähetysnäyttely on koonnut kuluvan viikon aikana toimitalo Pietariin jo satoja kävijöitä. Näyttelyssä on matkattu Afrikasta Aasiaan, Oseaniaan sekä Latinalaiseen Amerikkaan ja tutustuttu lasten elämään, kotiin, kouluun ja leikkeihin eri maissa. Kävijät ovat saaneet kokeilla mm. vesiämpärin kantamista pään päällä, hirssijauhojen valmistusta, kengän kiillotusta ja tavarakorin kantamista otsanauhalla. Soittorytmejä on päästy kokeilemaan liekkipuun hedelmiä ja kamelin kelloja kalistelemalla. Matkaajat ovat kohdanneet myös monia mielenkiintoisia elämiä apinoista norsuihin. Kuvassa matkaoppaana ollut lähetystyöntekijä Ilkka Repo neuvoo korinkantamisen niksejä Nepalin vuoristossa.
Lähetysnäyttely kertoo, miten suuri ilo on tutustua erilaisiin ihmisiin ja jakaa ilosanomaa rakastavasta Taivaan Isästä.