Laulusarja pääsiäisen viidelle päivälle

Ylivieskan Suvannon kappelissa esitetään Risto Ainalin säveltämä ja Satu Kreivi-Palosaaren sanoittama laulusarja pääsiäisen ajan tapahtumiin. Sarja etenee kiirastorstaista toiseen pääsiäispäivään. Esiintyjinä tässä 1. pääsiäispäivänä klo 18.00 alkavassa iltamusiikki tilaisuudessa ovat laulajana Seppo Tastula ja pianistina Esa-Matti Tastula sekä sellistinä Tapio Hirvi.

Tällä kokoonpanolla laulusarjaa on esitetty eri puolilla Suomea useampana vuonna ja tänä vuonna siis Ylivieskassa Suvannon kappelissa. Laulaja Seppo Tastula on kannuslainen laulua opiskellut lääkäri. Hän on tämän ryhmän primus motor. Esa-Matti Tastula on meteorologi ja pianisti myöskin Kannuksesta. Tähän tilaisuuteen Esa-Matti tulee miltei suoraan Etelänavalta työtehtävistä.  Kolmantena ryhmään alusta asti on kuulunut sellisti ja ”ikkunantekijä” Tapio Hirvi.

Laulusarjan lisäksi tilaisuuden säveltäjinä tällä kertaa esiintyvät J. S. Bach, Buxtehude, Taneli Kuusisto, V. Niittykoski ja Konsta Jylhä.
Tilaisuuden tuotto menee lyhentämättömänä yhteisvastuukeräyksen hyväksi.