Luontokirkko Joonaalassa

Sunnuntaina 16.5. klo 13 järjestetään Joonaalassa luontokirkko. Toteutuksesta vastaa Salmiperän väki. Toimittajina ovat kappalainen Pekka Lehto, kanttori Martti Murtoperä, teologiharjoittelija Katja Kujanpää ja kirkkokuoro. Salmiperän emännät tarjoavat kirkkokahvit jumalanpalveluksen päätyttyä.  Kolehti kerätään lähetystyölle. Jumalanpalveluksen jälkeen voi paistaa mukanaan tuomia makkaroita kodassa.  Yhteislähdöt luontokirkkoon ovat kävellen klo 11.30 Salmiperän parkkipaikalta ja polkupyörillä klo 12 vanhalta torilta. Myös omilla autoilla Joonaalaan pääsee Perkkiöstä ja Latvalantieltä. Luontokirkko pidetään avoimen taivaan alla, joten tilaisuuteen tullessa kannattaa varata vaatteita sään mukaan.