Seurakunnan kesätyöntekijät valittu

Ylivieskan seurakunta on valinnut ensi kesän hautausmaa- ja puistotöihin 17 sekä siivous- ja keittiötöihin 3 kesätyöntekijää. Tarkemmat tiedot työajankohdista ilmoitetaan valituille toukokuun aikana. Kesätöitä seurakunnalta hakeneita oli kaikkiaan 250. Hautausmaa- ja puistotöihin valittiin Hirvelä Juho, Keskinen Mikko, Kontio Anniina, Kälviä Matti, Latvakoski Miska, Laukkanen Eija, Marjakangas Niko, Mattila Jyri, Mattila Heli, Mäkikauppila Tuomas, Oulasmaa Aapo, Ratinen Hanna-Maria, Viitasalo Tapio, Visuri Esko, Vähäkangas Riitta, Yliluoma Elina ja Yppärilä Jorma (Merijärvi). Varalle valittiin Nieminen Kristiina, Korhonen Matias, Vähäkangas Annika ja Puusti Lauri. Keittiö- ja siivoustöihin valittiin Vähäsarja Krista, Isokoski Susanna ja Soukka Jenni.