Kesän varhaisnuorten leiri-ilmoittautuminen käynnissä

Ensi kesän varhaisnuorten leireille ja retkelle ilmoittautuminen on käynnissä 28.5. klo 20 mennessä. Ilmoittautumaan pääset tämän linkin kautta. Ylivieskan seurakunnassa on tulevana kesänä kuusi varhaisnuorten leiriä Törmälän leirikeskuksessa, yksi retki Powerparkkiin ja yksi päiväleiri Merijärvellä.

Nuorisotyönohjaajat haastavat vanhemmat miettimään, mitä leiri voi varhaisnuorelle antaa. Elämykset turvallisessa, sosiaalisessa ympäristössä voivat merkitä tytöille ja pojille elämänmittaisia muistoja. Yhdessä eläminen ja tekeminen ovat korvaamatonta kasvatuksellista pääomaa, samoin unohtumattomat leiri-illat Törmälän kesäisessä ympäristössä. Seurakunnan leireillä on ympärivuorokautisesti mukana asiantuntevaa henkilöstöä, nuorisotyönohjaajia ja lastenohjaajia. Lisäksi koulutettuja isosia on leireillä töissä kesän aikana lähes 100.