Lähetysjuhlat Kokkolassa

Oulun hiippakunnan lähetysjuhlat järjestetään Kokkolan kirkossa ja seurakuntakeskuksessa 20.-22.8. Viikonlopun aikana on monipuolista ohjelmaa kaikenikäisille. Juhlien aiheena on Rajaton yhteys. Juhlat avaa perjantaina Lauluyhtye Rajaton konsertillaan. Pääjuhlassa puhuu Piispa Samuel Salmi. Ylivieskalainen Ilkka Repo on mukana lauantaina kanavassa, jossa pohditaan, lähtisinkö minä vapaaehtoiseksi, harjoittelijaksi tai työntekijäksi lähetyskentälle. Seurakunta ei järjestä yhteiskuljetusta tänä vuonna, vaan Kokkolaan voi mennä omin kyydein.

Oulun hiippakunnan lähetysjuhlia on järjestetty vuodesta 1981. Ohjelman toteutuksessa ovat mukana kaikki kirkon lähetysjärjestöt. Järjestelyvuorossa oleva rovastikunta ja seurakunta vaihtuvat vuosittain. Ohjelmaa on saatavissa kirkkoherranvirastosta ja internet-sivuilta http://www.kokkolanlahetysjuhlat.fi/