Lähetyslounas ensimmäisenä adventtina

Seurakunnan kirkkovaltuusto, lähetystyön johtokunta ja useat vapaaehtoiset järjestävät lähetyslounaan ensimmäisenä adventtina seurakuntakoti Mariassa klo 11-13. Lounaalla on tänä vuonna teemana juutalainen lounas. Tuotolla tuetaan seurakunnan nimokkolähettien työtä Suomen Lähetysseuran kautta.

Tilaisuudessa, joka alkaa klo 11, on myös vieraana Eeva ja Mika Pouke Suomen Lähetysseurasta. He ovat kertomassa Israelista, jossa ovat olleet usean vuoden ajan tekemässä lähetystyötä. Lounaan teema on samalla aloitus ensi vuonna seurakuntalaisille järjestettävään Israelin matkaan, jossa voi jo tutustua ruuan ja ohjelman kautta israelilaiseen kulttuuriin.

Juutalainen ateria: kalaa juutalaisittain, perunat, punajuurilaatikko, salaatti, leipä, omena-hunaja kiisseli, kahvi/haudutettu tee. Hinta aikuiset 10e, koululaiset 4e, alle kouluikäiset ilmaiseksi.