Jouluista musiikkia Suvannon kappelilla

Lauantai-iltana 18.12. klo 18 on Suvannon kappelissa jouluinen konsertti. Esiintyjinä ovat laulava lääkäri Seppo Tastula, meteorologi/pianisti Esa-Matti Tastula, ikkunantekijä/sellisti Tapio Hirvi. Kaikilla kolmella on enemmän tai vähemmän vakavia musiikinopintoja takana. Esa-Matilla (Sepon poika) hyvinkin tuoreet opinnot. Sepon ja Tapion opiskelut ovat enemmänkin ajalta kivi ja kirves mutta elämänkoulua on sittemmin tullut paljon. Idea jouluiseen musiikki-iltaan syntyi Pääsiäisenä Suvannon kappelilla samalla kokoonpanolla pidetyn musiikki-illan aikoina. Suvannon kappeli on erinomainen valinta, kertoo Tapio Hirvi. Ohjelma on pääosin hyvinkin perinteistä ja tuttua, sellaisilta säveltäjiltä kuten Sibelius, Siukonen, Collan, Kotilainen, Kaski, ym. Uudempaa musiikkia edustavat K.Jylhä, P.Simojoki ja C.Häggqvist. Kuulijat pääsevät myös halutessaan aukomaan äänijänteitään tutuissa lauluissa; Arkihuolesi kaikki heitä, Maa on niin kaunis ja Enkeli taivaan lausui näin.