Pääsiäiskuvaelmaan etsitään vapaaehtoisia

Ylivieskan seurakunta järjestää pääsiäiskuvaelman vuoden 2011 hiljaisella viikolla. Kuvaelma perustuu Marjatta Haapasen käsikirjoitukseen, joka on kurkistus siihen, mitä Jeesuksen viimeisinä hetkinä tapahtui. Ohjaajaksi kuvaelmaan on lupautunut Maija Häivälä, jolla on paljon kokemusta erilaisista näytelmistä ja kirkkodraamasta.

Kuvaelman toteuttaa Ylivieskan seurakunta yhdessä vapaaehtoisten seurakuntalaisten kanssa. Näyttelijöiden kanssa harjoitukset alkavat tammikuussa. Mikäli sinusta tuntuu, että haluaisit olla mukana toteuttamassa ainutlaatuista pääsiäiskuvaelmaa, ole yhteydessä pääsiäiskuvaelmaa valmistelevaan työryhmään: Marja Määttä – 044 7118 629, Kaarina Jaatinen – 044 7118 640 tai Juha Niemelä – 044 7118624.