Juha Tapion Tavoittele Unelmaa – Konsertti Akustiikassa

Sunnuntaina 28.10. klo 18.00 saapuu laulaja-lauluntekijä Juha Tapio konsertoimaan Kirkon Ulkomaanavun työn puolesta Ylivieskatalo Akustiikkaan.
Lauluntekijä-muusikko Juha Tapio nousi suuren yleisön tietoon vuonna 2004 julkaistun ”Mitä silmät ei nää”- levyn myötä. Vuonna 2005 julkaistun levyn nimikkobiisi ”Ohikiitävää” oli vuoden soitetuimpia radiohittejä. Lokakuussa 2006 ilmestynyt levy Kaunis ihminen näyttää entistä aidomman lauluntekijäpersoonan, jonka lauluihin sisältyy koko elämän kirjo. Levy saavutti kultalevyn kuukauden ilmestymisensä jälkeen.
Juha Tapio toimii vuonna 2007 Kirkon Ulkomaanavun Toivon lähettiläänä. Hän tuo konsertteihin tietoa ja tunnelmia aidsin pahoin köyhdyttämästä Ugandasta, jossa hän vieraili orvoiksi jääneiden lasten leireillä tammikuussa 2007. Kirkon Ulkomaanapu tekee työtä ihmisarvon puolesta esimerkiksi Ugandassa tuomalla toivoa ja tukea orvoiksi jääneiden lasten ja nuorten sekä pakolaisten elämään.
Konserttia järjestetään yhteistyössä Ylivieskan seurakunnan Lähetystyön, Diakoniatyön, Nuorisotyön sekä Erityisnuorisotyön kanssa. Lipun hinta on 10 euroa, ennakkomyynti Akustiikan infosta p. (08) 4294 545.

Lisätietoja nuorisotyönohjaaja-lähetyssihteeri Henri Oksanen p. 044-7118632