Kirkkoneuvosto pyytää Päivi Revolle virkamääräystä määräaikaiseksi seurakuntapastoriksi Ylivieskaan

Uutinen Ylivieskan seurakunnan kirkkoneuvoston kokouksesta 3.5.2011:

Ylivieskan seurakunnan kirkkoneuvosto pyytää Oulun hiippakunnan tuomiokapitulilta virkamääräystä kesäkuun alussa papiksi vihittävälle Päivi Revolle osa-aikaiseen (60%) ja määräaikaiseen seurakuntapastorin virkaan ajalle  22.7.2011-18.5.2012 . Samalla neuvosto pyytää tuomiokapitulilta virkamääräystä Eeva-Kaisa Laakolle seurakuntapastorin ja Veli Matti Linnanmäelle kappalaisen virkaan valitulle ajalle. Neuvosto puolsi kappalainen Anne Sumelan vastaavalle ajalle tuomiokapitulilta anomaa virkavapausanomusta.

Kalajoen rovastikunnan rovastikuntakuorolle kirkkoneuvosto myönsi 700 euron matka-avustuksen  ”Inkerin kirkko 400 vuotta” -juhlaan Petroskoihin lokakuussa. Kirkkoneuvosto nimesi seurakunnan seppeleenlaskijat sankarihaudoille kaatuneiden muistopäivänä 15.5. sekä hyväksyi kolehtisuunnitelman.