Ylivieskan Laulaja-Liisat hopealle virsivisassa

Vuoden 2011 Virsivisan voitti Virsieeet Espoon hiippakunnasta. Voittajajoukkue keräsi 37 pistettä. Toiseksi tuli Laulaja-Liisat Päivärinnan koulusta Ylivieskasta (35 p.) ja kolmanneksi Visalinnut Marttilan koulusta Seinäjoelta (34 p.). Ylivieskan Laulaja-Liisat –hopeajoukkueessa kisasivat Greta Mäntykangas, Jenni Anttila ja Arlene Nukari. Tuomariston mukaan erittäin korkeatasoiseen visaan osallistui yhdeksän joukkuetta.
   Viidennen Virsivisan eri vaiheisiin osallistui kaikkiaan yli 7 000 koululaista. Finaali päättyi parinsadan koululaisen yhteiseen suvivirteen Turun tuomiokirkon portailla. Visan järjesti Seurakuntien Lapsityön Keskus yhteistyössä kirkkohallituksen, PTK - poikien ja tyttöjen keskuksen sekä Opetushallituksen kanssa. (KT/SLK Erja Saarinen)