Rukouspiireissä mahdollisuus hiljentyä omien ja yhteisten asioiden puolesta

Ylivieskan seurakunnan toimitalo Pietarissa toimii kaksi rukouspiiriä: keskiviikkoaamuisin aamurukouspiiri ja joka toinen sunnuntai rukouspiiri. Kokoontumispaikkana on kokoushuone Lydia.

Aamurukouspiirissä on mahdollisuus hiljentyä yhdessä hetkeksi vaikka ennen töihin menoa. Ohjelmassa on aamun sana ja hiljentyminen rukoukseen yhteisten asioiden puolesta. Aamurukouspiiri kokoontuu puoleksi tunniksi viikoittain keskiviikkoaamuisin.

Sunnuntain rukouspiirissä hiljennytään aluksi yhteisten asioiden puolesta, jonka jälkeen pienemmissä ryhmissä on mahdollista tuoda omia rukousaiheita ja saada halutessaan siunauksen.

Rukousaiheita rukouspiireihin ja jumalanpalveluksen esirukoukseen voi tuoda toimitalo Pietarin postilaatikkoon tai lähettää näiden kotisivujen esirukouspyyntö -lomakkeella.