Milloin viimeksi istahdit kirkonpenkkiin?

Mitä jos tulisit kotikirkkoon!

Ylivieskan seurakunta kutsuu kyliä järjestämään vuorollaan jumalanpalveluksia. Ensi sunnuntaina 30.10. on Niemelänkylän kirkkopyhä ja seurakunta kutsuu kaikkia kirkkoon.

Jumalanpalveluksessa ovat niemelänkyläläiset vastuunkantajina; eri-ikäisiä kyläläisiä on virsikirjan ojentajina ovilla, kolehdinkantajina, tämän vuoden rippikoululaisia on tekstinlukijoina, kyläkoulun koululaisia laulajina. Maija Häivälä on käsikirjoittanut ja ohjannut, kylän naisten esittämän, päivän evankeliumitekstiin pohjautuvan keskustelusaarnan.

Tule kirkkoon ja tuo kyydissä naapurisikin!
Jumalanpalveluksen jälkeen on kaikille kirkkokahvit toimitalo Pietarin nuorisotila Vitiksessä.

Niemelänkylän kylätoimikunta kuulemassa ja suunnittelemassa oman kylän kirkkopyhän toteuttamista, kuva: Arja Nivala.