Diakoniatyön adventtikalenteri

Kehitysvammaisten joulujuhla
keskiviikkona 7.12. klo 18 seurakuntakoti Mariassa

Diakoniatyön joulujuhla
su 11.12. alkaen klo 10 messulla kirkossa ja jatkuen klo 12 seurakuntakoti Mariassa. Joulujuhlaan kutsutaan diakoniatyön eri ryhmiin osallistuneita, ystävärenkaassa, kynkkäringissä, talkootehtävissä mukana olleita, äänilehden lukijoita, yhteisvastuukerääjiä, vapaaehtoisia ryhmänohjaajia, johtokunnan ja aluetoimikuntien jäseniä. Taksikuljetus järjestetään sitä tarvitseville, kyytitoiveista ilmoitus diakoniatoimistoon ma 5.12. mennessä p. 044-7118628/ Satu.

Kutsu omaishoitajien joulujuhlaan
torstaina 15.12. klo 12 Suvannon kappelille. Joulujuhla on tarkoitettu kaikille ylivieskalaisille omaishoitajille riippumatta siitä, saatko työhösi tukea vai et. Omaishoitajuus voi olla sinulle uusi elämänvaihe tai jo pidempään elämääsi kuulunut asia. Tule mukaan viettämään joulujuhlaa ja - ateriaa yhdessä. Ilmoittautuminen torstaina 1.12. Satu Similälle p. 044-7118628. Kerro myös erikoisruokavaliostasi ennakkoon. Juhlan järjestää Ylivieskan seurakunnan diakoniatyö ja Peruspalvelukuntayhtymä Kallio

Yksinäisten ja työttömien joulujuhla ja –ateria
keskiviikkona 21.12. klo 11 seurakuntakoti Mariassa. Ilmoittautuminen 13.12. mennessä diakoniatyöntekijöille Pekka p. 044 -7118626 tai Marja p. 044 – 7118629 tai tekstiviestillä kyseisiin numeroihin.

Seurakunnan ja kansanterveysjärjestöjen joulumyyjäiset
tiistaina 13.12. klo 16-18 seurakuntakoti Mariassa. Pöytävaraukset 9.12. mennessä p.044-7118627/ Jaana Tuomi. Myyjäisistä ostetaan mielellään jouluisia kahvikakkuja ja pipareita, joten innokkaat leipurit voivat leipoa nyt diakonian hyväksi. Leipomuksesi voit tuoda suoraan myyjäisiin. Tuotteisiin tulee merkitä valmistusaineet ja -päivä.

Sydämellisesti tervetuloa!