Kirppispöytä tuotti yli 25000 Petroskoin kirkon rakentamiseen

Wanhan tavaratalon kirppispöytä numero 600 on kerännyt vuodesta 2005 varoja Petroskoin kirkon rakennushankkeelle. Kaikkiaan pöytä tuotti kirkkohankkeelle yli 25.000 euroa. Seurakunta kiittää kaikkia vapaaehtoisia, tavaran lahjoittajia ja ostajia sekä kirpputorin pitäjiä ja yhdyshenkilö Sirpa Mäkelää. Nyt Petroskoin kirkko on valmis ja käytössä. Rahoitusta tarvitaan vielä, mutta niitä kerätään nyt suoraan Inkerin kirkon tilin kautta Petroskoin kirkolle.

Kirppispöytä jatkaa kuitenkin toimintaansa seurakunnan diakonia- ja lähetystyön hyväksi. Käyttökelpoisen tavaran vastaanottamisesta huolehtii Sirpa Alahäivälä p. 040-7417731 ja Työtoimintapiste Kipinä, jossa huolehditaan tavaran lajittelu ja hinnoittelu.

Kirppistyöstä kiinnostuneet voivat ottaa yhteyttä diakoni Pekka Marttalaan p. 044-7118626.

Työtoimintapiste Kipinän innokas tiimi Markus Kyllönen (oik.), Heikki Mero ja Risto Junno huolehtii kirppispöydälle lahjoitettavien tavaroiden lajittelusta ja hinnoittelusta Sirpa Alahäivälän johdolla.