Loppiaisena vielä kerran kauneimmat joululaulut

Loppiaisen evankeliumi kertoo idän tietäjistä, jotka tulivat osoittamaan kunnioitustaan juuri syntyneelle juutalaisten kuninkaalle. Tietäjät olivat vieraiden kansojen edustajia. Tämä osoittaa, että Kristus on valo kaikille maailman kansoille. Loppiainen muistuttaa kirkon lähetystehtävästä. Joulun sanoma kuuluu kaikille.

Ylivieskassa loppiaisen messua vietetään klo 10 kirkossa. Saarnaajana on Veli Matti Linnanmäki, liturgina Tuomo Kälviä ja kanttorina Eeva Korhonen. Mukana on virsikuoro.

Merijärven kirkossa pidetään samaan aikaan sanajumalanpalvelus, jonka toimittaa Pekka Favén ja kanttorina toimii Markku Sakko.

Loppiaisena on mahdollista vielä kerran kokoontua laulamaan kauneimpia joululauluja klo 18 seurakuntakoti Mariaan. Tilaisuudessa ovat mukana Pekka Lehto ja Eeva Korhonen.