Ajankohtaista lähetystyöstä Suvannon kappelilla

Suomen Lähetysseuran Ajankohtaispäivä pidetään perjantaina 27.1. klo 9.30-14.30 Ylivieskassa, Suvannon kappelissa. Teologian tohtori, Tansanian lähetti, Kati Kemppainen alustaa aiheista ”Kaivo, ilo ja kuokka – Miten lähetystyö avaa uskon syvyyttä” ja ”Kohti Tasausta”. Lähetysseuran ajankohtaisterveisiä tuo Oulun hiippakunnan lähetyssihteeri Matti Laurila. Rovastikunnan ajankohtaiset kertoo Haapajärven kappalainen Mika Katajamäki. Alkuhartauden pitävät kirkkoherra Timo Määttä ja kanttori Eeva Korhonen ja päätösrukouksen vs. seurakuntapastori Päivi Repo. Mukana ovat myös Vitiksen laulu- ja soittoporukka, Israelin lähetit Eeva ja Mika Pouke sekä Lähetysseuran kasvatussihteeri Marja Kopperoinen. Ajankohtaispäivä on tarkoitettu seurakuntien työntekijöille, vapaaehtoisille ja kaikille lähetystyöstä kiinnostuneille. Päivän ruokailuja (15 euroa) varten on ilmoittautuminen 18.1. mennessä oulu.sls@mission.fi tai Marja Kopperoinen p. 0400-227381.