Ylivieskan seurakunnan vuodenvaihteen taloustilanne hyvä

Uutinen Ylivieskan seurakunnan kirkkoneuvoston kokouksesta 11.1.2012:

Ylivieskan seurakunnan taloustilanne oli vuoden vaihteessa vielä varsin kohtuullinen. Verokertymät toteutuivat 103,67 % budjetoidusta. Kasvuvauhti laski kuitenkin vuoden loppua kohti tasaisesti. Tileillä oli vuoden vaihteessa lähes 672.000 euroa. Lainoja oli jäljellä 4.674.000 euroa.

Kirkkoneuvosto nimesi työryhmän valmistelemaan talouspäällikön viran täyttämistä viranhaltijan siirtyessä eläkkeelle. Työryhmään nimettiin Anita Kallio, Kalle Luhtasela, Timo Määttä ja Pekka Similä. Vt. talouspäällikön tehtäviä hoitaa taloussihteeri Sisko Jussila. Määräaikaisen seurakuntamestarin toimeen kuluvaksi vuodeksi valittiin seurakuntamestari Eija Laukkanen.

Kirkkoneuvosto päätti, ettei seurakunta osallistu puukauppakartellikanteen nostamiseen vuosilta 1997-2004.