Mukana Missiossa median kautta -lähetystilaisuus

Sinua kutsutaan maanantaina 20.2. seurakuntakoti Mariaan klo 18 kuulemaan median kautta tehtävästä lähetystyöstä. Illan aiheeseen kuvin, esinein ja tarinoin meitä johdattaa Radiolähetysjärjestö Sanansaattajien (SANSA) aluesihteeri Mervi Viuhko. Hän kertoo:
- Sain lähetyskutsun 15-vuotiaana ja tämä kutsu on välillä vienyt minua ja perhettäni kauas: Ranskaan ja Senegaliin. Lähetyskäsky on pitänyt minut liikkeellä. Rukoukseni on, että yhä useampi suomalainen pääsisi lähetystyön magneettisen vetovoiman piiriin ja saisi kokea, mikä virvoittava vaikutus meille on evankeliumin viemisessä.

Medialähetystyö on keino toteuttaa Jeesuksen antamaa lähetyskäskyä. Radiolla ja televisiolla voidaan mennä sinne, minne lähetystyöntekijät eivät pääse. Radio ja televisio välittävät viestin vankilamuurien sisälle, sairasvuoteen äärelle sekä lukutaidottomille. Kristilliset radio-ohjelmat, televisiolähetykset ja nykyään yhä enemmän myös internet rohkaisevat vainottuja ja sorrettuja kristittyjä.

Medialähetystyö on tehokasta. Sanoma välitetään alueille, joilla perinteinen lähetystyö on kiellettyä tai rajoitettua. Maailmassa on miljoonia ihmisiä, jotka voivat kuulla Jeesuksesta ainoastaan modernien viestimien kautta.