Pääsiäisvaelluksella kuullaan silminnäkijöiden kertomuksia

Toimitalo Pietariin, Ylivieskaan, rakennetaan toista kertaa Pääsiäisvaellusta. Esitykset ovat palmusunnuntaina klo 14-18 sekä hiljaisen viikon tiistai- ja keskiviikkoiltoina klo 17-20. Pääsiäisvaelluksella kuljetaan Jeesuksen viimeistä matkaa oppaan mukana kaivolta, Getsemanen puutarhan ja Golgatan kautta Jeesuksen haudalle. Vaellusreitti lähtee toimitalo Pietarin lasten puolelta eli Pikkupietarista ja kulkee läpi talon päättyen diakoniapuolelle kokoushuone Lydiaan. Pääsiäisvaelluksen elämykselliselle matkalle lähdetään noin 25 minuutin välein pienissä ryhmissä oppaan johdolla. Välillä on myös mahdollisuus istumiseen.
Pääsiäisvaellus järjestettiin toimitalo Pietarissa myös viime vuonna. Uusimisesta päätettiin vaelluksen saaman hyvän palautteen vuoksi ja koska tekijöiksi löytyi taas suuri joukko innokasta vapaaehtoisväkeä.