Esa Ruuttunen ja sellotrio Matkavirsiä -konsertissa

Toisena pääsiäispäivänä 9.4. klo 18 kuullaan Ylivieskan kirkossa Matkavirsiä –konsertti, jossa esiintyvät Esa Ruuttunen, laulu ja sellotrio: Jussi Makkonen, Seeli Toivio ja Matti Makkonen.
Matkavirsiä -konsertin ohjelman suomalaiset virret ja Siionin virret, tsekkiläiset, saksalaiset ja unkarilaiset virret sekä afroamerikkalaiset spirituaalit, ”Amerikan Siionin virret” ovat aikanaan syntyneet eri yhteyksissä, mutta ne sisältävät saman voimakkaan hengellisen sanoman. Ohjelma sisältää niin tuttuja kuin harvemmin kuultuja hengellisiä sävelmiä uusin raikkain sovituksin esitettynä. Esa Ruuttunen ja selloyhtye julkaisivat ”Matkavirsiä” –levyn marraskuussa 2010 ja sitä on mahdollista ostaa tämän konsertin jälkeen kirkon aulassa olevasta levymyyntipisteestä. Konsertin yhteydessä myytävistä Matkavirsiä –levyjen tuotoista menee osa Petroskoin kirkon hyväksi. Konsertin ohjelma on 10 euroa.