Kesätyöntekijät valittu

Kesätyöntekijät Ylivieskan seurakunnan hautausmaa- ja kiinteistötöihin on valittu. Pääasiassa noin kuukauden pituisiin työsuhteisiin valittiin Mattila Jyri, Puusti Lauri, Sorvisto Andreas, Viitanen Joni, Huhtakangas Atte, Isosalo Teemu, Polvi Markus, Kangas Ville-Veikko, Anttila Sampo, Konu Santeri, Kristiansson Paavo, Hevosmaa Ville, Rättyä Mari, Linnala Pauliina, Hannula Heidi, Huhtakangas Sonja, Junttila Noora, Voltti Sofia, Mattila Heli, Söderberg Marika ja Nevala Jemina.

Varalle tulivat valituiksi Leppälä Joona, Haanpää Mikael, Hietasaari Henri, Eros Kaisa, Brax Annu. Kaikkiaan kesätöitä Ylivieskan seurakunnasta haki 206 henkilöä, joista noin 200 sähköisesti seurakunnan kotisivun kautta.

Merijärven kappeliseurakunnan kesätyöntekijöiksi valittiin neljäksi kuukaudeksi Sakko Antti ja kolmeksi kuukaudeksi Ylikauppila Jenna.

Seurakunnassa on kesäkuun alkuun mennessä haettavana myös vakituinen ravitsemustyöntekijän työsuhde Suvannon kappelille.