Kolehti Haitin koulujen jälleenrakentamiseksi lasten kevätkirkossa

Helatorstaina 17.5. klo 10 Ylivieskan kirkossa pidettävässä perhejumalanpalveluksessa on mahdollisuus tukea kolehtiin osallistumalla Kirkon Ulkomaanavun kautta tehtävää Haitin koulujen jälleenrakentamistyötä. Kolehti liittyy Kirkon Ulkomaanavun Suvivirsi-kampanjaan, jolla rakennetaan vuoden 2010 maanjäristyksen jäljiltä toipuvaan Haitiin turvallisia ja ympäristöystävällisiä kouluja yhdessä paikallisten yhteisöjen kanssa. Perhejumalanpalveluksessa laulettavat Suvivirsi ja Soi kunniaksi Luojan muistuttavat erityisesti tästä tärkeästä työstä.

Helatorstain perhejumalanpalvelus on samalla lapsityön kevätkirkko. Saarnan pitää Veli Matti Linnanmäki, liturgina on Timo Määttä ja kanttorina Eeva Korhonen. Jumalanpalveluksen toteutuksessa ovat mukana lastenohjaajat, lapsikuoro, päiväkerholaiset ja iltapäiväkerhon nokkahuiluryhmä.

Perhekirkon jälkeen on seurakuntakoti Mariassa kirkkokahvit ja Kaarina Jaatisen läksiäisjuhla.