Kuorot aloittavat – vanhat ja uudet mukaan

Seurakunnan kuorotoiminta käynnistyy jälleen syyskuun alusta. Kuorot antavat mahdollisuuden yhdessä laulamiseen, oman laulutaidon kehittämiseen, esiintymiseen, yhdessäoloon, laulun avulla palvelemiseen.

Kirkkokuoro aloittaa Suvannolla
Kirkkokuoro käynnistää harjoituskauden Suvannon kappelissa maanantaina 3.9. klo 18. Kuoro harjoittelee ensisijaisesti jumalanpalveluselämää ja muita seurakunnan tilaisuuksia varten sekä Keski-Pohjanmaan kirkkomusiikkipiirin ja oman paikkakunnan kuorojen yhteisiin tapahtumiin. Parin viikon päässä oleva Savisillan kuorokavalkadi avaa syksyn esiintymiset.
Kuoro on avoin myös uusille laulajille. Uudet laulajat kutsutaan Suvannon kappelille harjoituskauden aloitustilaisuuteen 3.9. klo 17.30. Kuoroa johtaa kanttori Martti Murtoperä. Lisätietoja voi kysellä myös kirkkokuoron puheenjohtajalta Leo Mehtälältä.

Lapsi- ja varhaisnuorisokuoro seurakuntakoti Mariassa
Seurakunnan lapsi- ja varhaisnuorisokuoron toiminta pyrähtää jälleen käyntiin syyskuun ensimmäisellä viikolla torstaina 6.9. Lapsikuorolaiset (6-11v.) kokoontuvat klo 16-16-50 ja varhaisnuorisokuorolaiset (yli 11 v.) klo 17-17.50. Marian rippikoulusaliin.
Kuorot esiintyvät noin kerran kuukaudessa seurakunnan eri tilaisuuksissa. Ohjelmaan kuuluu myös kevätretki. Kuoroja ohjaa kanttori Eeva Korhonen.
Tervetuloa kaikki entiset kuorolaiset ja uudet laulamisesta kiinnostuneet tytöt ja pojat!