Ruoka- ja laitoshuollon henkilöstövalintoja Ylivieskan seurakunnassa

Uutinen Ylivieskan seurakunnan kirkkoneuvoston kokouksesta 24.9.2012:

Ylivieskan seurakunnan kirkkoneuvosto valitsi Suvannon kappelin ravitsemistyöntekijän tehtävään Seija Jokitalon, seurakuntakoti Marian ravitsemistyöntekijäksi Mirjami Hietalan ja keittäjä/laitoshuoltajaksi Helena Huhtala-Isokäännän. Samalla muutettiin ammattinimikkeitä vastaamaan ruoka- ja laitoshuollon yleisiä nimikkeitä. Pääemännälle annettiin lupa sijaisten palkkaamiseen lyhyissä palkallisissa työlomissa.

Seurakunnan edustajaksi Koko kaupunki kasvattaa –työryhmään valittiin johtava nuorisotyönohjaaja Kati Marjakangas. Sisko Jussilalle myönnettiin virkavapautta taloussihteerin viran hoidosta 1.11.2012-30.4.2013 väliseksi ajaksi. Neuvosto myönsi nuorisotyönohjaaja Elina Yli-Jylhälle palkatonta virkavapautta loppuvuodeksi ja hyväksyi hänen irtisanoutumisensa siten, että virkasuhde päättyy 31.12.2012. Koululaisten iltapäiväkerhon lastenohjaajan sijaiseksi päätettiin palkata Pirita Majava-Niemi 31.3.2013 saakka.

Seurakunnan ateriapalvelun hinnat ensi vuoden alusta ovat kuusi euroa ateria eläkeläisiltä ja seitsemän euroa muilta henkilöiltä.