Elämän hetket –valokuvanäyttely Mariassa ja Pietarissa

Vanhusten viikolla on 9.-11.10. seurakuntakoti Mariassa valokuvanäyttely teemalla ”Elämän hetket - vanhat valokuvat kertovat”.

Näyttelyssä on mukana sekä vanhoja, että uusia kuvia. Varttuneen väen kerholaiset ovat etsineet muistojensa kätköistä itselleen tärkeän omakuvan aikojen takaa. Niiden muistot vievät lapsuuteen, nuoruuteen, rippikouluun tai johonkin tärkeään ja merkittävään hetkeen elämässä.

Uudet kuvat ovat varttuneen väen leiriltä elokuussa otettuja leiriläisten valokuvia.  He saivat itse valita kuvauspaikan. Kuvissa halataan puuta, keinutaan keinussa, istutaan autossa, levätään sohvalla, nojataan kiveen, istutaan kannon päällä.

Valokuvien tarinoita voi käydä katsomassa Mariassa päivittäin klo 10-18. Näyttely siirtyy 12.10. toimitalo Pietariin pääsisäänkäynnin näyttelyvitriiniin ja on nähtävissä siellä 15.11. saakka.