Nettiradion kuuntelijoille

Nettiradion kuunteleminen onnistuu parhaiten Internet Explorer -selaimella. Mozilla Firefox -selaimella kuunteleminen ei ole enää viime aikoina onnistunut, koska siihen pitää asentaa erikseen Adoben flash player plugin laajennos.
Joskus ongelmana on se, että nettiradio käynnistetään aikaisemmin kuin se kirkossa on laitettu päälle. Silloin selain täytyy sulkea ja tyhjentää välimuisti. Nyrkkisääntönä voisi sanoa, että älä käynnistä nettiradiota kuin vasta 5 minuuttia ennen lähetyksen alkua.
Kuuluvuudesta voitte antaa palautetta tämän kotisivun palautepostilla tai seurakunnan facebook-sivun kautta. Postia olemme paljon saaneetkin, mutta osa ongelmista johtuu myös verkkoyhteyden laadusta ja nopeudesta tai ovat käyttäjälähtöisiä.
Hyviä kuunteluhetkiä!