Merijärven kappeliseurakunnan lumityötarjouspyyntö

Merijärven kappeliseurakunta pyytää tarjousta piha-alueiden ja hautausmaa-alueen lumenaurauksesta, hiekoituksista, hautojen avauksista/peittämisistä hoitokaudelle 2013-20114.

Alueet ovat seuraavat
- kirkon ympäristö, sisältää hautausmaa-alueen käytävät, pysäköintialueen, kappelin- ja huoltorakennuksen piha-alueet
- seurakuntakodin piha- ja pysäköintialueet
- tulevien hautapaikkojen ympäristön
- Pappilan piha-alue

Tarjouksen sisältö
Tarjous tulee antaa seuraavasti:
- hinta ilmoitetaan tuntihintana, arvolisäveroton hinta ja arvonlisäveron osuus eriteltynä
- tarjouksessa tulee selvitä vähintään seuraavat kalustoon liittyvät ominaisuudet
            konetyyppi, vuosimalli, teho
            lisävarusteet, vuosimalli, merkki
- tarjouksessa tulee esittää vähintään henkilöstön ammattitaitoon liittyvät asiat
            nimi, työkokemus vastaavissa tehtävissä

Tarjoukseen on liitettävä verovelkatodistus, ilmoitus eläkevakuutusmaksuvelvoitteiden täyttämisestä. Selvitykset eivät saa olla kahta kuukautta vanhempia.

Urakoitsijalla tulee olla voimassa oleva toiminnan vastuuvakuutus ja tarjouksen yhteydessä toimitettu todistus voimassa olevasta vakuutuksesta.

Urakoitsijan valintaperusteet
Hankinta ratkaistaan kokonaistaloudellisuuden periaatteella. Valintaperusteena tullaan käyttämään seuraavia asioita painotettuna ilmoitetulla prosenttiosuudella. Urakoitsijaksi valitaan pisteytyksen mukaan kokonaistaloudellisesti edullisin seuraavan pisteytyksen mukaan:
1.    tarjoushinta 60%
2.    kaluston sopivuus 20%
3.    henkilöstön ammattitaito 20%

Työaikataulu
Valituksi tulleen urakoitsijan on sitouduttava suorittamaan em. luetellut aurauskohteet tilaajan esittämässä kiireellisyysjärjestyksessä niin, että auraustyöt tulee aloittaa vähintään kahden tunnin kuluttua ilmoituksesta. Tilaaja antaa tarkemmat ohjeet kohteista.
Pyhäinpäivän ja joulun aikaan hautausmaat ja näiden paikoitusalueet tulisi olla jatkuvasti käyttökuntoisia.
Tarjouksen voimassaoloaika ja jättäminen
Tarjouksen on oltava sitovana voimassa 30.06.2014 saakka.
Tarjous on toimitettava  2.11.2012 klo 15 mennessä osoitteeseen

Merijärven kappeliseurakunta
Vanhatie 20
86220 Merijärvi
Kuoreen merkintä ”Auraustarjous”.

Tarjoukset on jätettävä pyydetyssä muodossa tullakseen huomioiduksi.
Seurakunta pidättää oikeuden olla hyväksymättä tarjousta, jos se ei ole seurakunnan edun mukainen.
Lisätietoja Antti Sakko, puh. 044 7118634