Työntekijöitä etsitään

1) NUORISOTYÖNOHJAAJAN VIRKAAN
Tehtäväsi pääpaino on nuoriso- ja varhaisnuorisotyössä yhdessä toisten nuorisotyönohjaajien kanssa ja lisäksi osallistuminen rippikoulutyöhön. Olet suorittanut kirkon nuorisotyönohjaajatutkinnon tai vaihtoehtoisesti kirkon virkoihin kelpoistavan AMK-tasoisen tutkinnon.
Ylivieskan seurakunnassa on neljä nuorisotyönohjaajan virkaa. Virka täytetään 4 kuukauden koeajalla sopimuksen mukaan mahdollisimman pian. Virkaan valitun on ennen viran vastaanottamista esitettävä hyväksyttävä lääkärintodistus terveydentilastaan sekä rikosrekisterilain 6 § mukainen rikosrekisteriote.
Kirkon 1.10.2007 voimaan tulleen uuden palkkausjärjestelmän mukainen palkanmäärittelyprosessi on viran osalta meneillään ja tehtävän vaativuusryhmä ja palkka vahvistuvat hakuprosessin aikana ennen valintapäätöksen tekoa.

2) PERHENEUVOJAN VIRKAAN
KALAJOEN ROVASTIKUNNAN perheasiain neuvottelukeskuksessa (sijaintipaikka Ylivieska)
Hakijalta edellytetään soveltuvaa ylempää korkeakoulututkintoa ja perheneuvojan erikoistumiskoulutusta tai sitoutumista sen hankkimiseen. Hakuprosessiin sisältyy soveltuvuustutkimus. Virkaan valittavan tulee esittää hyväksyttävä lääkärintodistus ennen viran vastaanottamista.
Perheneuvonnan toimialueena on Kalajoen rovastikunnan yksitoista seurakuntaa käsittävä alue. Keskuksessa on johtajan ja perheneuvojan virat. Varsinaisen perheneuvontatyön ohella valittavan viranhaltijan tehtäviin kuuluu Palvelevan puhelimen sihteerin tehtävät. Virka täytetään 4 kuukauden koeajalla sopimuksen mukaan mahdollisimman pian. Uuden palkkausjärjestelmän mukainen palkanmäärittelyprosessi on tämän viran osalta meneillään samoin kuin em. kohdan 1) virassa.

Tiedustelut: johtava nuorisotyönohj. Kati Marjakangas p. 044-7118623 (virka 1), perheas.neuvott.kesk. johtaja Aila Harvala p. 08-425990 varmimmin ark. klo 9-10 (virka 2) sekä kirkkoherra Timo Määttä p. 044-7118611. Hakemukset liitteineen tulee toimittaa 28.11.2007 klo 15 mennessä osoitteella Ylivieskan seurakunnan kirkkoneuvosto, Rautatiekatu 7, 84100. Kuoreen merkintä NT-virka tai PN-virka.