Seurakuntakoti Mariaan kuntotutkimus

Kirkkoneuvoston kokousuutinen 6.11.2012:

Ylivieskan seurakunnan kirkkoneuvosto päätti toteuttaa seurakuntakoti Marian kuntotutkimuksen Kiratek Oy:n tarjouksen perusteella.
Kirkkoneuvosto valtuutti seurakunnan rakennustoimikunnan pyytämään Suvannon huoltorakennuksen rakentamisen osapuolet neuvotteluun mahdollisimman pikaisesti. Neuvottelun aiheena on huoltorakennuksen lattian painumisesta johtuvien vastuiden ja korjauskustannusten jakaminen.
Kirkkoneuvosto valitsi nuorisotyönohjaajan virkavalintaan liittyvään haastattelutyöryhmäänvastaavan nuorisotyönohjaaja Kati Marjakankaan, kirkkoherra Timo Määtän, Päivi Vainiotalon sekä Iina Matikaisen. Neuvosto hyväksyi perustamansa varhaiskasvatuksen ohjaajan viran johtosäännön.
Seurakunnan palkka-asiamieheksi ja työsuojelupäälliköksi valittiin talousjohtaja Pentti Haikola.
Kirkkoneuvosto puoltaa kappalainen Anne Sumelan tuomiokapitulille tekemää anomusta kappalaisen viran hoitamisesta osa-aikaisesti (60 %) ajalla 7.1. – 31.8.2013 sekä pyytää vastaavalle ajalle virkamääräystä pastori Eeva-Kaisa Laakon seurakuntapastorin osa-aikaisen (60 %) viran täyttämiseen kokoaikaisesti.
Kirkkoneuvosto varasi käyttövaroihinsa 1000 euron avustuksen Kalajoen rovastikuntakuorolle vuoden 2013 huhtikuussa mahdollisesti toteutettavaan kuoron Pietarin konserttimatkaan.