Ja niin joulu joutui –konsertti kutsuu jouluun

Ylivieskan kirkossa kuullaan lauantaina 22.12. klo 18 konsertti, jossa esiintyvät Johanna Kutuniva sopraano, Marita Pasanen sopraano, Henri Uusitalo baritoni, Riikka Haapamäki urut.

Konsertissa kuultava musiikki on perinteistä joulumusiikkia. Yleisö aloittaa ja lopettaa konsertin kahdella tutulla joululaululla.

Joulukonsertti toteutetaan kolmen laulajan ja urkurin voimin. Laulajat Johanna Kutuniva tulee Nivalasta, Marita Pasanen on Kokkolasta ja Henri Uusitalo on kotoisin Haapaveden Karsikkaalta. Urkuri Riikka Haapamäki on Toholammilta. Konsertit ovat samalla osa Kutunivan Keski-Pohjanmaan Konservatorioon valmistuvaa opinnäytetyökokonaisuutta.

Käsiohjelmia voi ostaa ennakkoon Ylivieskan Häggmanilta (8 e) tai paikan päällä kirkon ovelta (10 e, perhe 25 e). Ohjelmasta 2 euroa menee kirkon yhteisvastuukeräykseen ja diakoniatyöhön.