Kastevirsien suunnitteluun uusi apuväline

Toivotuimmat kastevirret löytyvät nyt uudesta www.kastevirret.fi-palvelusta. Sivustolla on linkit yhdeksään musiikkivideoon, joissa Tommi Kalenius Band ja Mikko Salmi esittävät suosituimpia kastetilaisuuksissa käytettyjä virsiä.

Kastevirret.fi-palvelu on suunnattu kastetilaisuutta valmisteleville vanhemmille.  Sivustolla voi kuunnella ja valita mieluisan virren ja kertoa kastepapille virsivalinta. Jos kotoa ei löydy lauluintoa tai -taitoa, virsiä voi kastetilaisuudessa soittaa myös palvelun kautta tietokoneelta. Sivustolta voi myös tulostaa virsien nuotit ja sanat sekä kastetoimituksen vaiheet.

Sivusto palvelee myös kaikkia muita seurakuntalaisia — jokaista, joka haluaa tunnelmoida lapsuuden rakkaita virsiä ja vaikkapa laulaa mukana.