Uutinen kirkkoneuvoston kokouksesta 5.11.2007

Uusien tilojen suunnittelussa huomio monikäyttöisyyteen

Ylivieskan seurakunnan kirkkoneuvosto korosti uuden Heikkilän toimitalon suunnittelussa tilojen monikäyttöisyyttä. Tavoitteena pidetään kokonaispinta-alan pysymistä 2000 neliössä. Uuden toimitalon suunnittelu on käynnissä ja valmistuu tammikuun loppuun mennessä.

Kirkkoneuvosto hyväksyi henkilöstön koulutussuunnitelman sekä kokouspalkkiot ja avustukset ensi vuodelle. Koulutussuunnitelman loppusumma on 18.896 euroa ja avustusten 60.500.

Seurakunnan kiinteistöjen pelastussuunnitelmat tilataan Vieskan Turvapalvelulta. Niiden laatiminen tapahtuu yhteistyössä henkilöstön kanssa.

Kirkkoneuvosto ei päättänyt lähteä leventämään Suvannon hautausmaan uuden alueen 1,2 metrin käytäviä ainakaan toistaiseksi.

Taloustoimiston uudet aukioloajat ovat ma-ke ja pe klo 9-15 sekä to 9-16. Talouspäällikön vastaanottoaika on ma-ke ja pe klo 9-12 sekä to 9-16.