Perheretki Kokkolaan ja Kälviälle

Seurakunnan diakoniatyö järjestää lauantaina 25.5. perheretken Kokkolaan ja Kälviälle. Kokkolassa käymme luontokeskus Villa Elbassa, jossa on ohjattua ulkoilua ja linturetki. Kälviällä vierailemme Toivosen eläinpuistossa. Retkipäivä on tarkoitettu ensisijaisesti diakoniatyössä kohdatuille lapsiperheille. Linja- auto lähtee klo 10 toimitalo Pietarista, lounas Villa Elbassa ulkoilun jälkeen ja eläinpuistosta lähdetään kotimatkalle klo 15. Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä ja etusijalla on ensimmäistä kertaa diakoniatyön järjestämälle perheretkelle osallistuvat perheet. Retken hinta on 8 euroa/henkilö ja alle 3-vuotiaat lapset pääsevät mukaan ilmaiseksi. Retkelle ilmoittautuminen torstaihin 16.5. mennessä 044-7118628/Satu tai 044-7118627/Jaana.