Aegviidun ystävyysseurakunta –vierailu Ylivieskassa

Yhdeksän hengen ryhmä Viron Aegviidusta vierailee 4.-6.5. Ylivieskassa. Aegviidu on ollut Ylivieskan seurakunnan ystävyysseurakunta jo parinkymmenen vuoden ajan. Näkyvin merkki ystävyydestä on 1990-luvulla Aegviiduun rakennettu seurakuntatalo.

Vieraat ovat mukana sunnuntaina klo 10 Ylivieskan kirkossa  pidettävässä messussa, jossa saarnaa Aegviidun kirkkoherra Tõnu Linnasmae. Sunnuntai-iltana klo 18  on seurakuntakoti Mariassa Ystävyysseurakuntailta, jossa on mahdollisuus tavata virolaisvieraita ja kuulla heidän terveisiä jo klo 17 alkavan kahvittelun yhteydessä.  Vieraat osallistuvat sunnuntaina Raudaskylän Kristillisellä Opistolla pidettävään Kevätpyhään ja tutustuvat maanantaina toimitalo Pietariin.
Sunnuntain Siioninvirsiseurat on peruttu Ystävyysseurakuntaillan vuoksi.