Kirkkoherranvirasto ja taloustoimisto kesäaikaan

Uutinen Ylivieskan seurakunnan kirkkoneuvoston kokouksesta 6.5.2013:

Ylivieskan seurakunnan kirkkoherranviraston ja taloustoimiston aukioloajat ovat kirkkoneuvoston päätöksellä kesä-, heinä- ja elokuussa maanantaisin klo 9-15 ja tiistaista perjantaihin klo 9-12.

Kirkkoneuvosto käsitteli vuoden 2012 tilintarkastuskertomuksen ja tilintarkastusmuistion ja päätti esittää sen kirkkovaltuustolle vahvistettavaksi.

Neuvosto päätti palkata Jana Tiikkojan ruoka- ja siivoushuoltoon tuntipalkkaiseen tarvittaessa työhön tulevaan työsuhteeseen 13.5.- 30.6.2013 väliselle ajalle.

Merijärven seurakuntamestarin virka julistetaan haettavaksi 15.6.2013 mennessä. Antti Sakko hoitaa tehtävää tuntipalkkaisena siihen saakka, kunnes virka on täytetty.

Oulun hiippakunnan virsivisan voittajajoukkue, Päivärinnan parhaat, lähtee loppukilpailuun Kuopioon ja mukaan lähtee myös kannustusjoukoksi koko luokka. Kirkkoneuvosto päätti avusta matkaa ruokailukulujen osalta 200 eurolla.

Kirkkoneuvosto hyväksyi Metsänhoitoyhdistyksen valmisteleman ja kilpailuttaman esityksen puunmyynnistä. Puut myydään Junnikkala Oy:lle ja risut kerätään energiakäyttöön ja Metsänhoitoyhdistys huolehtii myynnistä.

Kirkkoneuvosto hyväksyi Suvannon huoltorakennuksen suunnitteluvirheiden korjaussopimuksen. Korjausta valvoo seurakunnan puolesta Harri Korpi.