LOGO Isotekstinen versio | Normaali versio

Hanne Konttila seurakunnan johtavaksi nuorisotyönohjaajaksi

Uutinen Ylivieskan seurakunnan kirkkoneuvoston kokouksesta 28.9.2015:

Ylivieskan seurakunnan kirkkoneuvosto valitsi johtavan nuorisotyönohjaajan virkaan yhteisöpedagogi Hanne Konttilan ja varalle yhteisöpedagogi Juha Niemelän.

Neuvosto hyväksyi kirkkovaltuustolle esitettäväksi 140.000 euron investointisuunnitelman vuodelle 2016. Suurimmat kohteet ovat Suvannon hautausmaan kompostointialue, sankarihautausmaiden kunnostus ja Merijärven hautausmaan laajennus.Kirkkoneuvosto päätti tehdä Merijärven pappilaan kevyen pintaremontin ja vuokrata tilat asuinkäyttöön.

Kirkkoneuvostolle annettiin tiedoksi, että Pohjois-Suomen hallinto-oikeus on hylännyt Ylivieskan kirkkovaltuuston 26.5.2014 suorittamasta kanttorin vaalista tehdyn valituksen. Kirkkovaltuuston päätös jää voimaan, ja hallinto-oikeuden päätöstä seuraavia toimenpiteitä käsitellään seuraavassa kirkkoneuvoston kokouksessa.

Kirkkoon hankittavan kastepuun suunnittelu käynnistyy ensi keväänä Centria ammattikorkeakoulun tuotantotalouden koulutusohjelman ja Slovakian Zvolen Technical Universityn design-opiskelijoiden yhteisenä projektina.