LOGO Isotekstinen versio | Normaali versio

Tervetuloa Ylivieskan seurakunnan kotisivuille!

Kirkkohanke kootusti - Seuraa kirkkohanketta tästä linkistä...

Kuuntele jumalanpalvelus Merijärven kirkosta sunnuntaisin klo 13 tästä linkistä.

Matkalla

Merijärvi 17 lukee tienviitassa, kun käännyn Alavieskasta kohti Taluskylää. (jatkuu)

lue lisää täältä

Ylivieskan tapahtumat
Merijärven tapahtumat
Kastetut, kuulutetut, hautaansiunatut
Kirkkotalakoot

Ylivieska tänään 28.3.
klo 8 Hiljaisen viikon aamurukoushetki kirkossa
klo 13 Veteraanilaulajien kuoroharjoitus Pietarin kokoushuone Bäckmanissa
klo 11-13 Kirkkoherranvirasto ja taloustoimisto avoinna
klo 13.30 Ehtoollishartaus Sipilässä, Eeva-Kaisa Laakko
klo 14 Hiljaisen viikon viikkomessu Pyhän Kolminaisuuden kirkossa, Veli Matti Linnanmäki, Jaana Tuomi, Satu Similä, Milla Seppälä, Marja Pirttimaa, Teija Siirtola, suntio Katri Koivumäki, kirkkokahvit tarjolla tilaisuuden päätteeksi

klo 17:30 K16 Lautapeli-ilta Nuorisotila Vitis Terveystie 11
klo 19 Kiirastorstain messu kirkossa, saarnaa Jukka Kolmonen, liturgia Eija Nivala, kanttori Teija Siirtola, Kirkkokuoro, suntiot Hannu Jussi-Pekka, Teemu Savela ja Katri Koivumäki, striimaus Asko Ruhkala. Kuunneltavissa myös nettikirkossa ja katsottavissa YouTubessa (linkit alla)

Merijärvi tänään 28.3.
klo 13 Ehtoollishartaus Merijärven palvelutalossa ja klo 14 Koivukodissa, Eija Nivala
klo 19 Kiirastorstain messu Merijärven kirkossa, Veli Matti Linnanmäki, Eeva Korhonen, suntio Pekka Viljamaa. Kirkkokahvit.