LOGO Isotekstinen versio | Normaali versio

Valoon! - hyväntekeväisyyskonsertti Akustiikassa 14.5. klo 17

Ylivieskatalo Akustiikassa järjestetään 14.5 Valoon! - hyväntekeväisyyskonsertti Ylivieskan kirkon jälleenrakentamisprojektin hyväksi. Konsertin esiintyjäkaarti koostuu nykyisistä ja entisistä paikkakuntalaislähtöisistä, ylivieskalaisista muusikoista. Mukana on paikallisia kuoroja (mm. Päivärinnan lapsikuoro ja Ylivieskan sotaveteraanikuoro), sekä nimekkäistä muusikoista mm. Jouko ja Eija Kantola, Vesa Lassila, Kirsi Koivisto. Konsertissa puhumassa on Ylivieskan Seurakunnan kirkkoherra Timo Määttä.

Konsertin vastaavana järjestäjänä toimivat Ylivieskalaisen SAVE - yhtyeen jäsenet Niko Marjakangas ja Roope Rantala yhteistyössä Ylivieskan kaupungin kulttuuritoimen kanssa.

Konsertista saatavat lipputulot lahjoitetaan lyhentämättömänä Ylivieskan seurakunnalle, uuden kirkon rakentamisprojektiin.

“Kun olimme tuolloin pääsiäislauantaina katsomassa kirkontornin kaatumista Roopen kanssa, samana iltana jo päätimme, että jollain tavalla haluamme olla tukemassa uuden kirkon saamista Ylivieskaan. “ Niko Marjakangas

Liput 20 euroa.
Akustiikan lipunmyynti: 044-4294545 (ma-pe 12-19, la 12-16),