LOGO Isotekstinen versio | Normaali versio

Kirkkoneuvosto aloitti talousarvion valmistelun

Uutinen Ylivieskan seurakunnan kirkkoneuvoston kokouksesta 18.10.2016

Kirkkoneuvosto hyväksyi 146.500 euron investointisuunnitelman vuodelle 2017 esitettäväksi kirkkovaltuustolle ensi vuoden budjetin yhteydessä. Kirkon suunnittelun osuus on ensi vuonna 75.000 euroa, jossa on varauduttu todennäköisesti käynnistettävään arkkitehtuurikilpailutukseen. Kirkkoneuvosto käsitteli saapuneet talouarvioavustushakemukset ja päätti esittää kirkkovaltuustolle 55.500 euron suuruista avustuspakettia vuoden 2017 budjettiin. Avustettavia kohteita ovat lähetysjärjestöt, Kirkon Ulkomaanapu, ystävyysseurakunnat sekä paikalliset kuorot ja yhteistyötä tekevät yhdistykset. Lisäksi kirkkoneuvosto hyväksyi henkilöstön koulutussuunnitelman liitettäväksi ensi vuoden talousarvioon. Neuvosto merkitsi tiedoksi Pekka Favénin irtisanoutumisen kappalaisen virasta 23.2.2017 alkaen eläkkeelle siirtymisen vuoksi.