LOGO Isotekstinen versio | Normaali versio

Näyttely kirkon suunnittelukilpailun ehdotuksista 12.6.-14.7. toimitalo Pietarin liikuntasalissa avoinna myös viikonloppuisin

Ylivieskan kirkon suunnittelukilpailun palkintolautakunta pitää arkkitehtuurikilpailun tasoa korkeatasoisena. Suunnitelmaehdotuksia tuli yhteensä 214 eri puolilta Eurooppaa. Ehdotukset ovat nähtävissä 12.6.-14.7. välisenä aikana toimitalo Pietarin liikuntasalissa, Terveystie 11, ovi B. Näyttely on avoimena päivittäin klo 11-15 myös viikonloppuisin. Lisäksi 13. ja 14.7. näyttely on avoinna myös klo 17-20.

Ehdotusten valokuvaaminen ja muu julkaiseminen on kielletty. Näyttelyä päivystää Ylivieskan Eläkeliiton väki. Yleisöllä on mahdollisuus jättää ehdotuksista palautelaatikkoon nimetön mielipide/palaute. Julkisivukuvat julkaistaan myös seurakunnan verkkosivuilla elokuussa. Palkintolautakunta kokoontuu seuraavan kerran 2. elokuuta. Näyttelyn yhteydessä on mahdollisuus osallistua myös Kirkkotalakoot-keräykseen ja ostaa Kirkkomatkalla-kirjoja.

Helatorstain 2017 kirkkopiknikkiä vietettiin tulevan kirkon paikalla nykyisessä kirkkopuistossa. (Kuva: Jussi Leppälä)