LOGO Isotekstinen versio | Normaali versio

Ylivieskan kirkon suunnittelijaksi Puuihme-työryhmä

Uutinen Ylivieskan seurakunnan kirkkovaltuuston kokouksesta 3.7.2018:

Ylivieskan seurakunnan kirkkovaltuusto valitsi hankintaesityksen mukaisesti kirkon suunnittelijaksi Puuihme-työryhmän, joka sisältää rakenne-, lvi- ja sähkösuunnittelijan sekä kustannusohjauksesta vastaavan. Avainhenkilöinä työryhmässä toimivat rakennesuunnittelun osalta Toni Kekki A-Insinöörit Suunnittelu Oy:stä, LVI-suunnittelun osalta Juha Huczkowski Granlund Oulu Oy:stä, sähkösuunnittelun osalta Jouko Seppänen Granlund Oulu Oy:stä ja suunnittelun kustannusohjauksen osalta Hilkka Vuolli A-Insinöörit Rakennuttaminen Oy:stä. Mukana hankintapäätöksessä oli kaksi suunnittelutyöryhmää, joista Puuihme-työryhmä oli tarjous- ja laatupisteissä sekä palkkioprosentissa ykkönen. Sopimussuhde syntyy allekirjoituksen jälkeen 14 vuorokauden kuluttua.

Kehitysvaihe käynnistyy elokuussa tilaisuudella, jossa rakennustoimikunta, suunnittelutoimikunta, pääsuunnittelija ja projektipäällikkö ovat mukana. Alustavien rakentajien hankintaan liittyvien tarjousten jättämisen määräaika päättyy 3.8. Rakentajien hankintaan on ilmoittautunut neljä soveltuvuusehdot täyttänyttä työryhmää. Tarkennetut tarjouspyynnöt lähetetään tarjoajille kehitystyöpajojen jälkeen ja lopullisten tarjousten jättämisen määräaika on 17.8., jonka jälkeen hankintapäätös rakentajien osalta tehdään.

Kirkkovaltuusto valitsi vaalilautakunnan puheenjohtajaksi Juhani Alarannan. Kirkkoherra toimii vaalilautakunnan asiantuntijana.