LOGO Isotekstinen versio | Normaali versio

Sun Gospel –ilta kutsuu

Viime vuonna Sun Pampas –tapahtumaan liittynyt Sun Gospel –ilta saa tänä vuonna jatkoa torstaina 14.6. klo 19.00 Suvannon kappelissa. Illan ohjelmassa on aluksi yhteislaulutilaisuus, jossa lauletaan tuttuja nuoren seurakunnan veisuja. Iltakahvien jälkeen jatkaa ohjelmaa Johanna Särkkälä ystävineen. Johannan (o.s. Haapakoski) lauluissa on herkkää tulkintaa, koskettavia melodioita sekä dialogia ihmisen ja Jumalan välillä.  Johannan \"Sinun\" -levy ilmestyi joulukuussa 2006. Levyn kaikki biisit ovat uusia ylistyslauluja, joista 10 on Johannan säveltämiä ja sanoittamia.  Yhtyeessä soittavat Johanna Särkkälä - lead vocal ja piano, Toni Mäki-Leppilampi - ac.gtr ja taustalaulu, Kaija Sahlberg – viulu ja Jaana Yrttiaho – taustalaulu. Sun Gospel ilta on tarkoitettu kaikenikäisille gospel-musiikin ystäville. Koko ohjelmaan on vapaa pääsy. Kahvikolehti kerätään lähetystyölle.